måndag, augusti 04, 2008

spendin

Jag har blivit riktigt bra på en sak, spendera pengar. Ingen bra sak.
Var ledig idag, gick på ansiktsbehandling, köpte en t-shirt och en långärmad t-shirt med knappar i ryggen från Birger et mikkelsen och en långarmad tunnstickad lite längre tröja från Filippa K, shampo och balsam från Goldwell 1,5 liters flaskor för 299 kr st, sjukt fynd!
Sen så bar det av till IKEA med paulina och boppie som hellre ville dö än att gå på IKEA med oss hehe. Men vi fick köpt lite till lägenheten (som vi inte fått än) det enda jag minns vi köpte är tallrikar, en skål för 19 kr och en jätte fin lampa. och galgar.Det blev 1400 spänn och jag förstår inte riktigt. Men det blir nog bra!

Nu är det slut på minisemestern, har dock 6 arbetsdagar kvar sen ska jag inte jobba ever igen på flera ååår! (ett halvår max om jag känner mig själv).


ADJÖ

Inga kommentarer: