tisdag, augusti 19, 2008

GUSHH

Det var en lite oväntat crazy weekend/lördag, med tanke på att den började med en kalasmigrän för min del, som inte heller släppte förren jag tryckt i mig två alvedon, två citadon, en ipren, en panodil några glas vin och en redbulljäger. Tio minuter innan människorna skulle hoppa in i taxin och dra till the slagthuset bestämde jag min för att hänga på. Turdet för det var crazy och funny as always när jag och cecilijaa+boppie m.f är igång. Där will be pictures...

Iallafall har jag kommit på att det tråkigaste i hela universum är att packa, jag blir alldeless bajsnödig bara av tanken på vad jag ¨måste utsätta min själv för imorgon..och resten av veckan. Det värsta är att jag inte kan skilja på riktig bajsnödighet och "jag-orkar-inte-göradetta-bajsnödigheten". Min kropp är fantastisk på att hitta undanflykter! Men efter att ha kutat på toa tre gånger under en timme utan en endaste liten korv är jag inte lika road av den längre.

Det av allt för idag, Godnatten!

Inga kommentarer: