lördag, augusti 30, 2008

DRUNKEN

ahh jag är så jävla sliten! Är inte så van vid att festa heela tiden (vilket är det enda man gör här).
Vi var ute på Kåren igår, craaaazy mycket folk! Kön var väldigt nära ministry of sound storlek, när jag påpekade det så var det inte en jävel som visste vad ministry of sound var för något..Haallåå lixom..
Jag tror jag har träffat en kompis! Hon heter Malin och kommer från örebro. Vi har tillochmed bytat nummer och skickat sms till varandra en gång så det går framåt här!
Har lite besluts ångest för ikväll, är faktiskt bjuden på fest med mina faddrar, men jag är såå trött och har tagit slut på min sociala kompetens för ett år framåt.
Boppie har också en kompis, han heter Simon och kommer från Åland. Jag visste inte att man pratade svenska på Åland.

Så så ligger det till här!

axwell spelar på the slagthuset ikväll and i really wannabe there...

NU: POWERNAP

Inga kommentarer: